Strada Aviatorilor 3C, Bacău 600325
+40 0745 224 937

Orientează-ți atenția către marketing-ul mobil!

Oamenii de marketing caută permament soluții in zona de mobil deoarece pare să fie „viitorul” pentru aceștia. Singurul lucru pe care orice om din lumea modernă îl poartă mai mereu asupra lui este telefonul mobil.

marketing pe mobil

 

Marketing mobil

Un studiu recent arată că oamenii stau pe mobil minim 20% din timp și 8% din cheltuieli le fac de pe telefon sau tabletă.

Cu toate acestea, estimările spun că în următorii 2-5 ani va fi greu să vină banii direct din mobil. Motivele:

– Când intră de pe mobil, oamenii de obicei sunt în trafic, la restaurant sau pe stradă; deci nu sunt în starea de cumpărare.

– Încă nu există o metodă super ușoară prin care să poți cumpăra orice direct de pe telefon fără să fii nevoit să introduci datele cardului. Și asta nu poți face în mașină sau în timp ce aștepți pe cineva la restaurant.

– Majoritatea site-urilor nu sunt pregătite să facă vânzarea pe mobil ușoară. Sunt mulți pași, formulare greoaie, mult de completat.

Oricum ar fi, nu mai aștepta și fă-ți site-ul cât mai prietenos posibil pentru mobil. Chiar dacă încă nu îți va aduce în mod direct majoritatea clienților, îl poți fructifica cu siguranță să susțină vânzarea.

Îți oferă vizibilitate, vei putea trezi curiozitatea prin reclamele care ajung la prospecți și îți oferă foarte multe date despre ei.

Aud și citesc din ce în ce mai des de afaceri care spun că le-au crescut considerabil vânzările în magazinul fizic după ce clienții au văzut o reclamă pe telefon sau le-au vizitat  înainte site-ul de pe mobil.

Îți sugerez să folosești mobilul în primul rând ca să-i aduci pe prospecți în baza ta de date. Pentru că e simplu să se aboneze la newsletter, nu neaparat să și cumpere. Și poți să faci vânzarea după ce ai adresa lor de e-mail și îi poți contacta de mai multe ori.

Cel mai bine ar fi să ai un site responsive pentru mobil, pentru că informația ar trebui simplificată și structurată altfel, adaptat dimensiunii ecranului dar, mai ales, stării în care este vizitatorul în acel moment.

Cel mai rău e să nu ai niciuna din aceste două variante. Pe lângă faptul că ești dezavantajat de Google, pierzi  între 20 și 50% din trafic dacă site-ul tău nu este prietenos cu dispozitivele mobile.

Leave a comment